Lite bilder från -08


Till att börja lägger jag upp den här, för det är min naturliga hårfärg , för ni kommer ju se en del ändringar med bilderna :D

Jag har firat sista april, som förövrigt slutade i katastrof

jag har solat och badat !

Jag klöpp av mig allt hår (nästan)

Jag har kört med en massa löshår !
 
Jag har använt crocs

och det var min livlina när vi åkte båt !

Jag har varit i stråtjära

jag har varit fejk blond med svart i håret !

Ännu blondare..

Jag har kommit närmare min kusin

Jag har varit blond med långt hår (jävla massa frisyrer) 
Jag har busat med min älskling :D

Jag blev överraskad av mina bästa :D

Jag har haft mysiga kvällar i stugan

Jag har varit svarthårig

Jag har varit brunhårig..

Jag har haft en kanin

Jag har festat

Jag och louise hamnade någonstans långt åt helvete

NU lär jag kila, lägger upp mer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0