Livskunskap =)

Hej! Sitter på livskunskapen i skolan nu, kind of boring men det är ganska slappt. Vi ska välja en svensk låt där vi ska beskriva vad den betyder för mig personligen och varför =) Lätt , jag älskar skrivgrejer - du får ut så mycket känslor då =)
Tänkte ta Lisa Nilsson - långsamt farväl, jag kan ju skriva in min analys senare här eller något.
Jag har kommit på att jag kommer missa sjukt mycket i skolan nu, på måndag ska jag opereras och är borta. Visserligen är det sista veckan men jag får inte glömma att jag varit borta ca 2 veckor nu med.. Jobbigt! Men det är bara ekonomin och matten som är lite klurigt, det andra tar jag ikapp.

Är superduper trött nu, allt kom på en gång känns det som haha. Skulle egentligen gå på stan efter skolan men vi får se hur det blir med det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0