MatteB

Jag hatar matematik. Det är mitt värsta ämne since 7an. Jag kan verkligen ingenting och jag sitter som ett fån på lektionerna och nu på gymnasiet har jag suttit och gjort massa andra saker, inte hängt med alls.
Jag har ändå kännt mig ganska säker inför tidigare prov, har väl klarat med det småa marginaler men provet imorgon kommer att gå käpprätt åt helvete. Förfan, jag har världens klump i magen, jag kommer inte klara det.
Har bokat tid med Maria, en mattelärare, halv 9 så då ska jag sitta och råplugga till kl. 11. Hoppas verkligen att jag lär mig någonting iaf :( Fasiken, jag är helt nervös...

Igår kom Johanna hit och vi var så jäkla trött så det finns inte. Vi skulle råplugga men redan efter en halvtimme gick vi upp och spelade Wii, Så jäkla kul så det finns inte :) Vid halv 11 blev jag trött så jag skulle gå och lägga mig, Johanna kände sig inte redo för hemfärd än och jag stog och drygade som fan. Var bra jäkla längesen jag var så övertrött och skrattade åt ingenting, men bra kul va det :D
aja, nu skiter jag i bloggen for a while ;) Later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0