Sjukhuset sucks.,

Tjenixen bloggen =) Kom precis hem från the sickhouse (hospital alltså), fick vänta sjukt länge där för att jag skulle möta kirurgen, peopgrejs och ja, sånt där tjaffs! Var måttligt irriterad och jag missade mitt individuella, skit. har inte varit där på två gånger(tre nu) och imorgon missar jag, sedan nästa vecka med. Inte så kul va =) Jag kommer efter totalt med alla tal som ska hållas, jag har bestämt att jag ska hålla om spöken haha, staffan tyckte till och med att jag skulle starta ett eget tvprogram för att jag är så jäkla insatt, skönt att höra ;)
Jaja, matteprov imorgon och jag är inte sååå taggad, min mattelärare sa innan jag gick idag - jag håller tummarna lite extra för dig. Vet inte om han menar om jag är dålig eller för att jag inte har varit med på någon lektion, jag tror på det förstnämnda haha ;)

Så min kväll består att pluggning, ska försöka lära in så mycket som möjligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0