So yesterday ...

Igår runt åtta kom Johanna hit, vi kollade på våra videoupdates sen tyskland, jag tror fan inte jag lägger ut dom på bloggen alltså :) Vi är grymt jävla fulla och aa det är hemskt :D
Sen spelade vi A-Ö med familjen och några släktingar. det var jag och bibbi, mamma lisa och malin, bosse och johanna. Jag och bibbi vann ju självklart utan fusk (två gånger!!) , och ALLA gick på oss när man ska ta av varandras bricka. ja, helt galen blir man :D Alla bara stressar varandra och ja, jag tror vi kör det där på nyår :D haha!

ja, men fyfan vad jag är irriterad på min fot, nu ligger jag här igen.Ska egentligen ha den uppe 3 timmar men jag kör bara på en, för man blir alldeles för rastlös att ligga i en timme på samma plats. Jag har gjort det i en vecka och det var det värsta jag har varit med om, jag grinade nästan hela tiden!
Aja, nu till nå roligare... Idag är det min julafton nr.2  ! :) Ska bli mysigt, men jag vet INTE vad jag ska ha på mig.. HJÄLP. jag vill inte ha pennkjolen för de hade jag igår, orkar inte ha ngn klänning då  jag bara har vanliga strumpisar, så om man tar en snygg tisha och sen röda detaljer? Ååh det är skitsvårt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0