Toppenloppen =)

Jag är heeeelt jävla trött alltså, och mätt! Som jag skrev i tidigare inlägget så äter man ju ingenting här, alltså det är mat flera ggr om dagen men eftersom man inte förbränner nå så äter man ju inte. Men nyss åt jag iaf, lax vare. Trodde inte att det skulle va gott men det varé :)
Innan det var jimpan och fridusen här, supertrevligt var det :D  de hade med sig godis och dricka haha, så satt vi och pratade om allt och inget, de var skitkul :D Roligt att träffa Frida för första gången, fattar inte att de har varit tillsammans i typ ett år och jimpan har aldrig tagit med sig frida när vi träffats. Dålig stil jimp, ta åt dig ;)
Sen kom pappa hit och alla de packtade ihop sig om att jag var så jävla töntig för att jag kollar på barnfilmer och spelar barnspel, skitsur blev jag. :D
Nyss var mamma och Lisa här, och snart kommer Josse och Patie, vet inte hur länge de stannar men de skulle va kul att träffa sötjäntorna ett tag iaf :)

För övrigt så har jag inte gått så mycket idag, men det börjar faktiskt bli bättre! Jag ser ut som en invalido när jag går, men jag lär ju tänka att resultatet kommer bli bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0