Lördag

japps, nu är det äntligen lördag! känns dunderskönt, även fast jag har haft lov( har varit ledig ) i cirkus två veckor, så är det faktiskt efterlängtat. Lördag är den dagen då man verkligen känner att det är helg, tycker jag dårå!
Vi firar nina nu, grattis! fast jag och johanna håller på och förbereder en grej, kommer bli skitkul sen ! dock har jag problem med vad jag ska ha på mig, kör nog på skjorta och midjebälte! fick några kommentarer om att de va skitfint på och att jag såg, ehrm vuxen ut? kan jag då inte hålla med om !  :)

ne men nu är det fixning på g. ha det bra!
 



vela bara slänga in en bild på min pappa, för vet ni vad? jag älskaaaaaaar honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0