Onsdag

usch, jag är en riktig lycko-ost! Louise hade magsjuka, och då åkte jag hem till pappa, där fick Nina magsjuka och då drog vi till johanna och nu har johanna fått det! och JAG har inte fått det
:) jeeej!, peppar peppar.
Ska snart till kirurgen, hoppas att allt går bra där! sen ska jag till banken och kolla vad som är fel på mitt kort, kan inte ta ut pengar eller handla på det, och jag vet att jag har pengar. så sjukt!
sen ska jag hem till Johanna och hälsa på den stackaren, sen blir det tv och kanske jimmy H? :) vi får hoppas på det bästa!

och tack hannah, för att du är så snäll :)



och jag sa till min mamma att hon skulle beskriva mig lite kort och så här blev det;
smart, kreativ, söt, snäll, duktig, suuuur ibland,långa ben, bredaxlad, blond?,klantig, guldtandad, snyggt klädd, kreativ, ibland pedant ibland slarvmaja, solidarisk,
läsaktig, lever som om varje dag vore den sista, trevlig, kan sköta sig i alla lägen, pärla.duktig på att äta, duktig på dans, gillar tvprogram och allrahelst serier , musikälskare, sover på många kuddar
gillar sidenlakan, kan köra båt, älskar solen, vill åka utomlands....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0