Söndag

ja, gårdagen började finemang! alla kom väl runt .. halv 6 och då blev det käk direkt, jag va helt hungrig eftersom jag inte hade ätit sen 10 och jag brukar alltid äta jämt annars. men de va trevligt, kusen och jag skulle sjujnga singstar men den jäveln dissade. så då sjöng jag och johanna ist, och jag tror att alla tyckte att de lät skiiiitbra? ;) haha. äh man lär ju bjuda på sig själv, sägs det.
sen så gick vi in och fixade oss och jag böt kläder flera gånger, vi missade tre bussar thanks by me. men det är skitsamma nu, :) vi kom iallafall iväg runt 10, efter att johanna stått och diskuterat med busschaffören. haha sötunge!
vi drog till en fest på brynäs med några som jag aldrig ens träffat, och johanna skötte musiken, haha. efter ett tag så blev det kaos på bellas fest, för loniz hade ringt och sa att de va massa  folk som kom in och tog saker och så, och bella var ju med oss så v sprang över. jag fattar verklgen inte varför visst folk håller på sådär, hatar folk som snor och ska förstöra! låt oss andra ha kul ist och fixa nå eget tycker jag. sen helt plötsligt så skulle vi till stan, eller till polhem? fatta ingenting men hoppa iaf på trean där, så fick jag nå ryck och hoppade av någonstans där jag aldrig varit :s var hur rädd som helst, så jag försökte ringa jimmy, men det gick inte, skicka nå sms också, men näe han svara inte, så jag ringde och väckte emil för han är rätt bra på att lugna ner folk :D så de gick väl bra sen, träffa någon tjej på busshållsplatsn med som jag började prata med. men det var ändå helt läskigt, på ett ställe jag aldrig varit och de.. näe usch. så då åkte jag hemåt :) var väl hemma runt.. 3? och så hörde jag johanna och billy så skulle vi ut på promenix, aa det är rätt stort att ha en kändis till granne ;) så kom vi in vid 5 och stod och knäppte lite kort, aa fattar inte varför ens :)
så låg jag och smsade ett tag, sex skickade jag senaste smset :s usch, sen vet jag inte vad jag gjorde, men är smälltrött nu iaf :) så det blir lugnt ikväll, blir väl film och så med bästaste johanaa :)

men ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: MATILDA

maha söt bild ;D

2008-02-29 @ 15:33:17
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0