Tisdag

ja, idag har jag inte gjort någonting. total värdelös dag.
sov med sötaste igår iaf, sen så var det bara att pallra sig hemåt till johanna, och vi har i stort sett inte gjort någonting förutom att äta massvis med godis. sen så har vi kollat på tv med, men det är nog nerlagt med gossip girl nu tror jag, är inte alls bra längre. och sen gynning kan man ju tycka vad man vill om.

nu är det nog sleep på G, ska till kirurgen imorgon och kolla vad det är för fel på foten och se hur lång tid det tar innan det läker :)




ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: hannah frelin

WICKEY! :)
tänkte på de där med din design !? om du ville ha hjälp och sådär ? =)
isåfall är det skitbra om du skickar ett mejl, med bifogade bilder och beskriver hur du har tänkt dig ungefär. så får vi se hur långt jag kan ta den idén. jag är som sagt inte proffs :):)

skicka till: [email protected]
puss påre!

2008-02-26 @ 23:44:50
URL: http://hannahfrelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0