torsdag

idag sov jag ut riktigt ordentligt! vaknade runt! jag drömde skitkonstiga drömmar! men det brukar man göra när man sover för mycket har jag hört. hum!
drog iaf till köpis med johanna, mamma, mormor och louise! hitta väl typ ingenting förutom mina efterlängtade roooosa converse! sen så en skinnjacka som ska bli min iaf, sen ett par mjukisar som också ska bli mina och sen en tonfisk sallad som blev min! ruuuuggit smarrigt det !
sen så gick jag och johanna på ikea ett tag, vi ska ju flytta ihop när vi blir 18, och det är ingenting som vi bara säger, nejnej :) det här kommer bli bra och vi fyller ju år samtidigt (eller ja, det skiljer 3-4 dagar) så vi kommer få in mycket pengar, och lite saker har vi ju själv! det är väl bara det att vi ska lära oss att tvätta och diska och sånt, och det får ta den tid det tar!

sen så när vi kom hem så var jag med larsson ett tag, och nu sitter jag här! ska precis gå och sova! sov gott !




Johanna; ska vi leka tysta leken?


Kommentarer
Postat av: ....

haha, jag tror INTE att ni kommer kunna flytta ihop när ni är 18. Ni går ju fortfarande i skolan. Och en lägenhet kostar väl 300.000 till att börja med.. sen ca 2.000-3.000 i månaden! så mat & allt.. Studielån är väl ingen idé heller, då kommer ni få betala av för resten av era liv.

2008-03-01 @ 10:46:27
Postat av: wickan

jo jag tror vi kommer göra det, våra föräldrar har ju sparat pengar åt oss, vi lägger undan pengar i månaden, vi har redan tallrikar och sånt, och köper man en lägenhet i andersberg kan man betala halva hyran :) så jo jag tror vi fixar det.

2008-03-01 @ 13:15:17
URL: http://wickanahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0