åh herregud..

Jag mår verkligen inge bra. Jag sover dåligt på nätterna, ser ut som ett lik på morgonen, går och bär tunga saker hela dagarna, när jag kommer hem så lägger jag mig och sover någon timme, sen så är kvällen nästan här. Jag mår skitdåligt. jag har ingen tid för ingenting..
När mamma och dom är ute på Eggegrund och solar är jag inne i ett dumt jävla rum och plågas. Nej fyfan, nästa sommar tänker jag inte jobba, noway.
Det enda jag vill nu är att komma iväg, slippa skiten här hemma, slippa allt jävla folk för att bara ligga och njuta på någon strand med mormor. Herrejösses vad underbart.


Blev ett deppigt inlägg det här, men vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Don't worry be happy! :D

Klart du vill jobba med mig nästa sommar igen!

2008-07-16 @ 12:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0