Chilirec

Hej på er !
Sitter och håller på med Chlirec just nu , som är ett program
då man tar hem låtar automatiskt, fast de sparas på en internetbank
istället för på datorn. Det är skitbra tycker jag, man får hem allting! House,
RnB, "Rixfmlåtar" och så vidare, du väljer helt själv. Riktigt roligt.
Prova Du med!




Igår somnade jag ganska sent, jag låg och tänkte på dagen, alla beröm och komplimanger gjorde mig alldeles varm i kroppen. Runt 12 somnade jag och upp halv 5.. men dagen idag gick ändå fort, jobbade över till halv 5 så det gör sig fint för plånboken. Nästa vecka och veckan därefter blir det övertid varje dag. Ska ju vara helt själv då, och hur fasiken ska jag klara det?
Jag och mormor har bestämt oss att vi ska en sista minuten den 15 augusti, och då har jag inte hunnit fått lönen än så jag lär alltså spara juli-lönen dit. Känns lite tråkigt faktiskt.. Men mobilen och ipoden är ju inte viktigt nu, s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0