det blev en överraskning!

Alltså, till att börja med kan jag ju säga att jag är LITE synsk. jag trodde ju att vi skulle till Skara, men de blev ju inte så.. MEN de hade tänkt att vi skulle åka dit om de inte var 15 grader där. Så, lite kan jag ju ta åt mig ;)
Vi ungar var jätte uppspelta och visste inte var vi skulle, vi åkte förbi hofors, falun och massa andra ställan, och vips var vi framme i Borlänge. Vafan ska vi göra här, tänkte vi? Ska de bara fråga efter vägen eller?
Men så var icke fallet. Pappa kom och sa att vi skulle till ett hotell, som förövrigt var toppenmysigt! Vi hade bara fått första rummet så vi la in alla grejer där och sen åkte vill till Aqua Nova som är ett jättefint badställe. Tyckte att de hade snott lite saker från parkbadet, men vad gör det? Vi var där och hade det alldeles bra, skitroligt var det.

Sen drog vi oss till hotellet, fixade i ordning oss . Vi skulle ta med oss finkläder sa dom men jag fick panik på fredagen så jag tog bara ett par cityshorts och ett linne. Men de dög det med ;P Vi gick sedan på stan för att strosa lite, allting hade stängt så det var väl ingen höjdare.. Efter ett tag blev vi hungriga så käk var på G på ett skitmysigt ställe. Grymt med mat fick man iallafall. Direkt efter det kände jag att jag mådde illa, vafan är det nurå tänkte jag. Jag är säkert mätt!
Men jag gick hem till hotellet och la mig för att försöka vila, kände mig jätteyr och benen ville inte stå.. Men sen var de ju bara att springa till toan som blev min bästa vän den kvällen. Roligt? Nej!

idag vaknade vi runt 9, käkade frukost och sen bar det hemåt :) Jag har haft jätteroligt iallafall, roligare än vad det skulle vara i Skara !


Lite av ena poolen..


Tobias och jag :)

På bilden; En tönt, En wannabe-turk och en fjortis. Ni fattar inte vem jag är va?;)
Ja, sådär var mina finkläder, haha ;)

Bror.

Bror .

Wickan.

En glad Wick.

Sen så slutade min kväll såhär :( och nej, så som soffan ser ut såg inte resten av hotellet ut, jag fick bara den sämsta sängen - som vanligt.

en trött bror :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0