det blev....

ALANYA ;) så den 16 augusti åker jag och min fjortis till mormor. haha! Nej men min mormor och jag är så himla lika, vi är båda förälskade i rosa, samma killsmak (okej tro inte att jag tänder på gubbar nu!) samma tankar och ja allting. Hon är en själsfrände, om man säger så :) Det kommer bli grymt skönt att komma iväg på en liten snabb semester faktiskt. Det är ju mindre än tre veckor kvar så det känns ju perfekt då jag inte behöver längta så mycket, ni vet, mitt tålamod är ju inte det bästa :D fort och snabbt ska de gå - eller hur mamma säger.. fort och fel kanske? haha
så nu ska jag smsa Hannah (eftersom hon var där nyss:)) och fråga lite vad man ska tänka på ;) kommer bli super det här!!





Kommentarer
Postat av: hannah frelin

att du inte fråga mig om hotell!!!! :p

haha.. där vi bodde var väääärldens bästa hotell! åh, man kunde inte få bättre =) helt underbart. ALLT! personalen, maten, underhållningen, poolen, människorna :D

2008-07-29 @ 21:15:58
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0