Dont you cry !

Sitter på jobbet nu, har nyss haft lunch. Har börjat äta så himla tidigt nu, förstår inte varför. Jag äter väl inte supermycket till frukost så det kan väl vara det. Just nu pratar jag med en jättegullig tant i telefonen, jag blir helt varm haha! Jag ska också vara söt när jag blir gammal, ingen surkärring är inte ;)

Jag funderar lite på hur det blir idag, för jag och sara ska ner på stan direkt efter jobbet, sen åker jag hem. och då är jag hemma själv? hur ska jag få mat dårå? jag är ingen king på att göra mat, så nu blev de lite klurigt ;P mamma och dom ska ju hem och hämta min lillebror, så de får fasiken åka hem och laga mat åt mig med. Sagt och gjort, eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0