Dunkande huvudvärk

Sitter på jobbet nu och har en huvudvärk som heter duga! ;P
det har varit en skitjobbig morgon(inte för mig, men för alla andra) Tacdis, internet, växeln å sånt har inte funkat så det har varit katastrof! Så nu får Sara fullt upp, när hon lär göra alla fakturer och sånt bus ;)
Själv har man haft det ganska lugnt! har varit och köpt tre tidningar, korsord ! haha, det finns inte så mycket att göra här och ena tidningen var för svår för mig så jag var tvungen att köpa en ny ;P sen blev det en SOLO med. Låter nice va ;)

nej, nu är det back to work sen så hem. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Back till vilket work? xD haha

2008-07-22 @ 14:04:32
Postat av: Wickan

men tyst med dig! Du stänger ju av växeln för att du inte orkar ta den, så mitt jobb är mer krävande än ditt, ja;)

2008-07-22 @ 14:39:59
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: Växelhäxan Sara!

Nej jag har sprungit omkring som en galning, förstår du hur mycket jag måste göra SEN :O

2008-07-22 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0