för det är så det ska vara..

Allting flöt verkligen på idag på jobbet. Tills Carina kom in och sa åt oss att vi skulle se ut som att vi jobba, vi bara jaha? vi gör ju det vi ska göra ?
Så sa hon att de va folk som undrade om vi hade lite att göra med tanke på att vi satt och pratade. Då rann det över bägaren, vad ska vi göra mer än att svara liksom? Det är det vi har blivit tillsagda till och ska inte göra något mer.
Men tydligen så hade bara försäljarna frågat om vi hade lite och göra, och inget mer med det. De sa också att de hade otroligt snygga och trevliga växel-tjejer i år, :) sen tyckte Sonja att vi inte ska gå och äta tsm nå mer eftersom vi ska lösa av varandra så, jaa okej.

Åkte till solariumet direkt efter jobbet och så hör man lennarth ropa ; här kommer våran favorittjej! åwh jag blir så glad, haha. Så sa han att han blev alltid så jäklarns glad när jag kom för jag var så himla trevig och blablabla. det känns så himla roligt att hitta ett ställe jag trivs att sola på, där man slipper vara rädd att betala och att solariumet ska braka typ. Så detta är ett toppenställe and I LÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT!! ska fasiken sätta in en blomma i tidningen till Lennarth för att han är den han är.

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Hon bara överdrev ju..

2008-07-25 @ 10:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0