För jag vill ju också ha sommarlov

Ja, när man sitter på jobbet och tittar ut genom fönstret så går det inte att undgå en suck. Tänk vad skönt det hade varit om jag hade legat på playan nu, är bara några av de tankar som susar genom huvudet.
Men .. jag tycker faktiskt att pengarna lockar mer, att bli jävligt glad en gång i månaden slår ju allt ;) nej men visst saknar jag att ligga ute och pressa, men det finns fortfarande solarium och Alanya är ju kvar det med. Så då blir jag allt solbränd och så har jag pengar på köpet. Känns ju bra det !

Jag kände mig så himla dum idag när jag inte följde med Sara till stan, men jag var helt död. När jag kom hem la jag mig på soffan direkt och nästan grinade för jag var så slut. Ändå  lägger jag mig vid 10 så jag får ju mer än 8 timmars sömn. Konstigt det där!


Hopp i bara! När vi hade haft Målarfärgskrig på kullern runt midsommar.

På väg till Sandbankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0