HUR GLAD KAN MAN BLI?

Ja, idag på jobbet var det rent ut sagt ett helvete. hur mycket godds som helst, och jag fick panik.. Jag ville bara sätta mig ner och grina,  skit i allt och bara gå hem. Så jävla tungt!
Men mitt i helvetet, så kommer Växelhäxan Sara med goda, väldigt goda, nyheter. Nästa vecka och veckorna fram till 33 ska jag få sitta i växeln med henne! Förstår ni hur underbart kul det kommer bli? Slippa gå omkring i vidriga kläder och få ha jeans hela tiden, fan va niiiiice! och att sara är där, gör ju allting bara bättre. Som idag, när jag var nere och hälsade på, så kommer hon med världens blondaste kommentar ; men om man ska köpa kläder , så går man ju och kollar, så kanske man ser ett fult plagg men den kanske är snygg på - och då måste man ju testa.
Sara, varför ens göra sig besväret att testa ett fult plagg?

Nu ska jag gå och vila lite, sen gå och längta till nästa vecka. jej!

Kommentarer
Postat av: Sojung

haha, fast jag förstår henne endå. ibland kan man se någonting som inte är så fint att titta på, men man testar bara för att, och vips vad snyggt det var på:P

2008-07-14 @ 16:02:26
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Växelhäxan Sara!

Men jag gör inte det! Jag sa bara därför är det svårt att hitta ett! För att alla plagg ser inte snygga ut där de hänger på galjen! Men kan vara jätte snyggt när det väl sitter på en! men det kommer man ju aldrig få veta eftersom man anser det fult vid första anblicken! GAH! Vad sega ni är! NI var blondinerna i detta fall! :P

2008-07-14 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0