I just love it.

För några veckor sen när jag började här så var jag helt okunnig. jag gick och frågade alla vart ALLTING skulle stå. Så en gång när Tomas kom in till mamma så kollade hon inte upp riktigt utan frågade bara ;
Vad är felet nu då?
Tomas blev ju lite paff och när mamma märkte att det var han som stod i dörröppningen sa hon att han och jag var så lika varandra så hon trodde att det var jag. Mamma fick då svaret tillbaka att hon var lik Tomas mormor, haha.
Så alla gånger jag träffat på Tomas har vi tjatat om att vi är så lik varandra, och så även idag.
När jag gick igenom verkstaden med Sara nyss så kom Tomas och frågade Sara om hon inte tyckte att vi var lik varandra, för jag är ju så förtjävla snygg tydligen (eftersom jag är så "lik" han). Så hör man Johan skrika längst bort ; Men tomas, nu lugnar du ner dig lite!
Haha :) Så härliga killar, verkligen lättsamma och allting. Skitroligt ställe är det här, och jag hoppas att både jag och sara får sommarjobba här på Volvo nästa år igen. det är bara 10 jobbardagar kvar, fan va tiden går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0