iiiiiiiiii'm yours

ja, jag vet att den låten är huur gammal som helst, men när man hör den kan man ändå inte sluta sjunga, it' niiice!
Nu är jag lite smått orolig, för mamma och dom har inte kommit hem från Gårdskär än och jag är helt själv, vilket betyder LÄSKIGT. jag kan inte sova utan någon hemma ju :O
Så, får vänta tills de kommer hem. Kan ju börja att göra mig klar, borsta tänder, ta bort smink och noppa bryna å sånt gosigt.

Imorgon blir det stan med Linn och Jennifer, ska kika ut nå fint till favoriten. Sen kommer pappa och hämtar mig så åker vi till Gårdskär , sen på lördag lär jag hem och fixa mig för att sen åka till världens bästa Mathilda på fest, sen hämtar Jimmy mej på kvällen och så ut till Gårdskär igen. Klurigt? JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0