Kan ni förstå känslan?!

Jag har gått och trånat efter ett par skor hela sommaren men inte orkat testat dem eftersom det min storlek inte funnit. Men idag testade jag dom ändå, och jag kunde ha dom!! fyfan jag är så jävla glad :) mitt bästa köp genom tiderna, lätt.
Jag köpte även ett armband, örhängen och hårfärg. Tror att jag och Sara ska ner på stan imorgon igen, men det finns fasiken inget fint nu i butikerna - inget som tilltalar mig alltså. Men, jag kan följa med som moraliskt stöd liksom.
Jag tror jag hoppar solningen den här veckan, jag är skithungrig vid 6-7 och då är vi klara vid stan och att lägga sig i ett solarium då känns inte toppen. Så det blir nästa vecka ,blir ju toppen de, får man lite färsk färg innan cf ;)

Nu ska jag ut och låsa moppen, koka ägg och bosätta mig i soffan. Pussycatdolls final idag , men sara har redan avslöjat vilka som vann. buse! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0