men,vänta nu?

Det var skitkul idag på jobbet. Riktigt toppendag! Först så bjöd snällaste greger på kakor och glass och sånt smarrigt, och det uppskattas ju. Sen har den där killen som hatar mig börjat tycka om mig, för han skojar med mig och pratar och sånt. Det är skitkul :)
sen så jobbar det ju en modell på gummiverkstaden, precis brevid godsmottagningen där jag jobbar.. och så sa greger att jag skulle gå till gummi med fakturerna, men jag totalvägrade. jag menar, hur fin är man på jobbet då? :p drar på sig verkstadskläderna sen är man done liksom!
så, jag bönade och bad att greger skulle gå med fakturerna och efter många om och men så gick han med på det, så direkt när han kommer in till gummi hör jag hur han ropar - Du *hans namn* , Wiktoria vågar inte gå in här för att hon tycker att du är så snygg, men här har du fakturerna!
Så jävla pinsamt!

jag jobbade över till 4 idag, så jag har jobbat 10,5 timmar! det är ganska sjukt ;P men de två kommande veckorna blir det så hela tiden. Lite tråkigt är det, att jag är helt slut efter jobbet.. jag kan ju inte göra någonting. Oavsett hur mycket jag än vill åka till ballongen, vårvik, stan eller dylikt så går inte det.Om jag går och lägger mig runt 11 så sover jag bara fem timmar. Jag kan inte lägga mig tidigare heller, för det är som en knapp i kroppen att jag måste sova då. Så hur mycket jag än vill vara med er, tjejer, så kan jag inte, för vem vågar cykla, åka buss, eller att gå hem själv? Inte jag iaf, och det hoppas jag att ni respekterar..



jaja, nu ska jag städa! vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0