Så underbart!

Ni kan inte förstå mina ord när jag säger att det var obeskrivligt skönt att sova ut i morse. Jag vaknade runt 1 och det var.. underbart. Jag har inte fått sova ut på länge men today is the day, the D-day liksom.
Det är lite halvtaskigt väder så det blir inge Eggegrund utan vi ska åka ut med båten och fiska och sånt. Dock tror jag att jag håller mig till min bok, visst är det skitmysigt och härligt att fiska men vafan, jag får aldrig fisk och så retas Wille alltid med mig så jag tappar humöret.
Tror att jag och pappa är väl de som har sämst tålamod i hela Sverige, en gång när vi var ute och fiskade började jag grina efter en halvtimme för att jag inte fick någon fisk och självklart var det ju fiskespöt det var fel på. Då fick pappa damp och kastade fiskespöt långt ut i havet. Tror att han fick en liten ångervecka efter det, haha.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja har också dåligt tålamod ibland:P Jobbigt

2008-07-20 @ 15:02:12
URL: http://aaaannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0