Solarium, bra eller dåligt?

Kom nyss hem från min cykeltur till Brynäs Solcenter. Jag kan iallafall börja med att säga; Nytt favvoställe or what?! Det är så jäklarns bra där. 150 cm brett och super bra rör. Så ni gävlebor kan ju skippa bruno och skippa källaren, brynäs is the only one ;D
Nej men helt ärligt, det var skitbra. Han som jobbar där var supertrevlig och vi stog säkert och pratade i 20 minuter, han gav mig tom. rabatt för att jag var så trevlig ;)  Så, han kommer jag att se mer av.
När jag kom hem så skulle jag berätta om stället för mamma och dom.. så råkade jag väl säga att "han var ju snygg FASTÄN han var gammal", och då fick jag alla vuxna på mig, haha ;P wooopsi.

Nu ska jag klippa gräset och sedan ta en dusch, kan det bli skönare? tror inte det va!


imorgon väntar det här igen.. pest och pina var ordet, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0