Tur i oturen?

Nyss ringde en liten buse som ska till sunny beach två veckor, jag sa att han inte skulle bli brunare än va jag kommer vara så nu blir det väl ligga att pressa solarium eller nå ;P damn!
Nej, men fytusan vad skönt att dra utomlands.. det är faktiskt inte så långt kvar för mig heller, en månad och någon vecka. lite nice!
jag tänkte gå ut och knäppa lite kort, och precis när jag tar första kortet på lite blåbär så dör kameran! typiiiiskt. Det är roligare att läsa inläggen med lite bilder, tycker jag iallafall. Men, det blir väl bättre när jag laddat kameran, så kan jag visa min nya frisyr också, höhö ;)
kort kortare kortast kan jag ju säga..


Idag på ica var det en tant som kollade på mig jättemycket, och sen kom hon fram och frågade vad jag hette. Wiktoria svarade jag, Wiktoria Ahlin. Hum, sa hon och kollade på mig fundersamt, vad heter dina föräldrar?
- Marre och Janne, svarade jag.
ingen jag känner igen , men jag måste säga att du är jättesöt! Sa hon och gick. ja, ibland finns det trevliga människor ;P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0