Ansiktsmask och grejer.

hej på er!
Jag har varit så himla stressad idag, men nu kan jag (nästan) koppla av. Det blev interpool iallafall, det var riktigt mysigt. Jag, eller ja, hela familjen blev proppmätt på förätten så vi tvingade i oss varmrätten. Hua ligen vad jobbigt det var. Ingen klarade sig tror jag, inte ens pappa!
vi satt och snackade lite, om utlandsresor och tatueringar. Man måste vara 17 för att tatuera så jag längtar till september. Vet precis nästan vad jag ska göra, eller det är mellan tre saker - och alla är i nacken.
Antingen ska jag skriva wiktoria ahlin, eller en stjärna, eller bror och syster! ja det beror på helt enkelt.

Nu är jag hos Johanna med Sara. De gör ansiktsmasker men jag orkar faktiskt inte så det blir imorgon, jag ska till Leksand Sommarland förästen imorgon. Så det blir väl dåligt med uppdatering då igen... Vad dålig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0