Back in bussiness

hej på er! Nu är jag tillbaka igen, med massvis med kort att visa. Men de kommer ikväll - i omgångar, är lite segt att se alla bilder på ett och samma inlägg, eller hur?¨
Det var jättedåligt väder i leksand igår, men precis när jag tänkte gå och köpa en poncho slutade det och de blev strålande sol! var där till 5 och bussen var hemma 7, så jag fick skynda mig som en galning till Johanna, för vi skulle på fest. Blev en ganska lätt outfit eftersom jag inte hann ta någonting annat, så ja cityshorts och oversize tröja there was! ;)
idag sov jag och älskling till 2 (!!!) sen drog vi och kollade på agility, så jäklarns roligt. när jag och johanna flyttar ska vi ha en schäfer och en liten hund :) gud vad jag längtar..

men, ja. det kommer bilder senare, håll utkik vettja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0