dåligt..

förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid. försov mig i morse och på jobbet var det pest och pina, fyfan va jag inte tycker att det passar mig.. jag menar, det är SKITtunga saker jag lär bära hela tiden, och jag kan inte ergonomi grejset så jag vet intehur man ska lyfta på rätt sätt, sen körde jag över foten med en truck, ja det var ju strålande. hela foten gör skitont nu! sen har jag även klämt fingret och fått stickro under naglarna, alltså näe. det har bara varit skit idag rent ut sagt!
när jag kom hem la jag mig och sov, vaknade precis. Ska ut och gå med Daniel om en timme, eller jag ska säga att vi ska sitta ner för jag pallar inte gå alltså. Sen är det fotboll, får se om man håller sig vaken..

Kommentarer
Postat av: josephine

ursäkten godtas gumms ;D<3

2008-06-19 @ 00:28:38
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0