GUDARS!

jag hinner inte med. dagarna bara forsar förbi, det är sjukt. jag hinner inte höra av mig till mina kompisar eller någonting känns det som. på kvällarna är väl då man hinner skriva ett godnatt sms men då är klockan halv 1 liksom, känner mig som världens sämsta person ;P gaah!
idag så var det en kort dag i skolan, så drog och till cancergrillen och la mig där, till volvo, hem, stan, hem och sen till johanna :) vi fixade ihop allting till på fredag och guuuudars va kul det kommer bli. vet att jag alltid säger så men nu jäklarns , nu ska det inte bli några pinsamheter som någon dummis kan reta mig för sen, haha ;)
imorgon så ska vi till Smörnäs med klassen, paddla kanot och sånt mys. jag vet att jag och josse kommer vurpa direkt, men det blir kameran med så får ni se lite mysiga bilder sen ;)
nu är det gossip girl och sen FOOOOOTBOLL, fyfasiken va kul!

lite bilder sen i söndags;

Jag

Johanna

jag och johan! kolla min sving :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0