haha

alltså. ibland vill jag bara skratta åt mig själv, var får jag alla tankar ifrån? det är ju ytterst omöjligt att det blir så som jag vill, men jag saknar iallafall dig.
har haft min lilla "tänka kväll" nu och det kändes skönt, har legat och bara funderat ut massa. känns jätteskönt!
igår på morgonen så åkte jag till kullern, fick skicka hem Andreas, haha stackarn.. men jag kände för att sola och då lär jag ju göra det. dock blev jag väldigt bränd så det var väl inte det smartaste, fick sitta med linne och korta jeans idag för att inte bränna mig mer - som att de hjälpte nå? ;P

igår på kvällen så var det jag, Stoffe, Jesper,Malin och jonna som va och busade runt lite på ön. jag såg ett spöke, och det är helt sant. jag vet hur löjligt det låter men.. nä det var ett spöke ;P så jag tänker ALDRIG sätta min fot i den där storstugan igen, noooooway! har hört massvis med spökisar om de där, och spöken och jag går liksom inte riktigt ihop!

nu ska jag upp och lägga mig, fast jag är barnvakt. men jag är jättetröt och kommer inte klara det annars. ska upp klockan 8 imorn för att sola heeeela dagen, nu jävlar ska jag bli neger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0