Hektisk dag..

fy tusan vad jag har haft fullt upp idag ;P
gått i skolan, fått massa betygsinfo och hittills ser det ganska bra ut. sen hade jag och Josefine redovisning och det gick .. som det gick! vi hade powerpoint redovisning och mitt i allt fick datorn nå ryck och skulle stängas av och vi som inte tränat på vad vi skulle säga fick stå där som frågetecken.. den där dumma rutan gick ju  inte att flytta på.
sen körde vi jeopardy och sen fick vi sluta. då gick jag på stan med johanna ett tag sen så drog vi och solade. det var skitdrygt, jag blir så himla rastlös.. efter fem minuter ligger jag och plågas. men nu låg jag och spelade spel på mobilen så det var ju bra. därefter drog vi hem till henne och jag lånade en klänning och lite smått och gott. nu är förästen allting ordnat för imorn. jag vet precis hur det kommer bli och det känns saaaafe.
nu ska jag hoppa i badet, så ska jag göra ansiktsmask, hårinpackning, fila fötterna och måla naglarna så det blir en myskväll :) och så kommer johanna sen ikväll och sleepar med mig! nice va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0