Idol nästa?

nu sitter jag här och väntar på att jag ska gå och lägga mig, ja jag måste faktiskt lite liiite tröttare. för jag är inte riktigt sovtrött än. Brevid mig står Malin och sjunger och det låter fantastiskt (se ironin!)
haha, hon ska sova hos mig ikväll så det blir nog mys, eller hon ska sova uppe iallafall. lite nice, imorgon är det sovmorgon tror jag, viktor säger att han inte ska gå på tyskan och eftersom han jämt är i skolan så är det väl ingen tyska. jag kan ju säga att jag inte vet att det var tyska eftersom ja ginte varit där på hela veckan.
Nu är det en skoldag kvar tills det blir lov, sedan är de bara skolavslutning och hur lång tid tar det på en skala? lite fubbigt är det, att mamma tog ledigt för att se på Malins skolavslutning och äta jordgubbar med henne här hemma sen, men det duger inte på min skolavslutning, inte. jämställt jämställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0