Kan man vara FÖR privat?

Det är en fråga jag ställt mig dagligen nu.. Jag är en ärlig person och berättar exakt allting till min mamma, ja det kan vara allt från kompisrelationer, vad jag gjorde med killen i ex. fredags, vad som hände osv! visst, vissa kanske inte vill veta allt vad som hänt men jag och mamma har sån grymt kontakt så det finns inte. Men det finns ändå en hake, kan man vara FÖR privat så hon vet allting om varje kille jag träffat? eller om varje kompis? Det finns en mörk sida bakom alla, det gör det, och hon tar oftast fram de negativa sidorna av dem. Som om jag ska träffa.. vi säger Daniel (påhittat namn) så säger hon precis allt han har gjort mot mig. Visst, hon är rädd om mig så jag inte gör samma misstag igen, men det kan ändå bli liiite jobbigt. Kanske lär börja skära ner på hemligheterna?

Men oroa dig inte mamma, jag älskar dig ändå - du är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0