Lite funderingar..

Hej på er alla. Hoppas att det är bra med er!
Med mig är det finfint, för en gångs skull - känner mig som världens problembarn när jag säger så, but what can i do?
Jobbat som vanligt idag, det var ganska kämpigt faktiskt. det är en människa där som hatar mig (och jag hatar honom) och han började anklaga mig för att sno hans vagn osv, så  nu är det krig.. jag är för tusan rädd för honom, så varför skulle jag ta hans vagn och äventyra det ännu mer? hum!

Ligger i min säng och taggar upp mig till max på absolut ingenting. Vill dra på mig jackan och conversen, vrida upp hörlurarna på max och gå ut för att sådär ofärskämt cool ut. Men här sitter jag och käkar fiskpinnar och tittar på spöregnet utanför. Vad är det för coolhet i det?
nej, jag ska nog ta mig i kragen och gå ut för att vara lite cool.


Känner mig så dum! Josse ska ha fest och så kan jag inte komma, för mitt dumma, äckliga jobb imorgon :( åwh! men gumman du vet att jag vill komma, mer än gärna. På tal om ingenting så var jag nere i växeln idag, där jag hade APU. Satt där och snackade lite, och jag och sara ska vara själva där någon vecka i sommar. det kommer bli grymt kul! Har pratat lite med henne nu och hon verkar vara en toppentjej och vi har samma humor så that's kindah' cool.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0