Redovisning

nu har jag företagsekonomi och vi redovisar vår APU-plats, det gick ganska bra iaf men jag fick inte fram det budskapet som jag ville, att jag hade hur kul som helst. Ska dit och hälsa på idag hade jag tänkt.
Vi slutar om 40 min tror jag, så jag och josse ska ner på stan och luncha samt köpa lite smågrejer till skolavslutningen. kul!
nu är det bara tre dagar kvar till skolavslutningen och jag längtar kan jag säga, vi kommer ha jätteroligt på kvällen och det kommer bli en succé :) vi tjejer har aldrig så jävla kul tillsammans och nu är det inte lika mycket viljor som det blev på sista april, för övrigt är det en kväll jag vill glömma :D

Kommentarer
Postat av: hannah

Aa, det var ett riktigt bra tips faktiskt! :p men jag tror TYVÄRR inte att min presenthavare (haha) kommer uppskatta det så mycket som han borde :( suck.. han är så svår. annars var det underbart, för då får ju jag hänka på ;p haha

2008-06-10 @ 16:24:04
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0