step by step..

igår, var det ju skolavslutningskväll - och vad gör man då? jo festar. Men i måttliga mängder. Så var det inte för mig. Ta det lugnt sa mamma innan jag gick, vad är lugnt? svarade jag.
vi alla tjejer fixade oss hos johanna, medan vi dansade och drack. När alla var klar och sara var klar med sin Marie Picasso look så satte vi oss på altanen och det  var sån stämning.. Summer of 69 dunkade genom sterion och vi dansade och drack, spelade och drack, snackade och drack. drack drack drack.
vi körde den elaka versionen av sanning eller konsekvens och nu börjar det klarna upp varför det står som det gör på min mage. vaknade lite med en chock, men aja.
det är här allting klarnar bort, jag vet inte vad det är som har hänt. jag vet ingenting. jag var helt redlös, jag lovade ju mig själv att inte bli det.
men trots detta, hade vi kul. dock har jag ångest idag..

1, varför gjorde jag som jag gjorde?
2, vad gjorde jag på toan?
3, varför var han där?
4, varför var jag så elak?
5, varför ringde jag en annan han igår?
6, varför var han så otrevlig?

ska åka och bowla nu, med familjen. kan inte bli bättre, jag älskar min familj mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0