stop and staaaaaaaaaaaaaare

haha, den låten spelade varje dag förr och så har jag helt glömt bort den, men nu jäklar! ska ladda ner den så man kan sjunga själv.
jag visste att det skulle bli bra väder idag så jag sa åt mamma att väcka mig 9, sen så ville jag sova till 10, sen till 11, och sen till 12. men då droooog jag mig upp i sängen, och tur var väl det ! annars kommer jag inte kunna somna ikväll.
har precis klippt gräsmattan, lite läckert det blev, helt perfekt ;) så sa jag åt mamma att åka och köpa rosa crocs till mig eftersom mina har gått sönder :( åwh! det är toppenbra att ha såna när man åker båt, för om man till exempel tar fören är det jättelätt att bara hoppa på / av båten. så crocs är ett måste om man är en båtmänniska.
Sen ringde johanna och frågade om hon får följa med till kullern på midsommar, and of course you får! bara lite segt att malin ska med, haha. men hon får väl ligga och trängas med oss då , lill stumpan ;)
nu ska jag äta lite, sen klippa grannens gräsmätta tror jag :) känner mig extra snäll today

lyckos er som har sommarloooooov! själv ska man upp 6 imorn, hualigen.

Kommentarer
Postat av: Victor B

Kan du komma och klippa min gräsmatta med i crocs?:D;)

2008-06-15 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0