super kassa jag

jag lär säga att jag är nog den sämsta personen ever på bowling, jag fick inte alls mycket poäng. fy va jag skämdes! men jag lär då säga att jag har världssnygga stilen när jag bowlar ;) jag förlorade iallafall, inte oväntat. men det var trevligt iallafall, kändes trevligt att göra något med familjen .
sen drog jag och köpte pizza, eftersom mina brudar skulle äta kinamat och det är det sista jag äter, så satt vi och käka och kollade på Sverige matchen. skitmatch! och domaren var ju sepe. men vi pratade massa minnen under tiden, och jag är fanemej en djurplågare! hahaha, hur fan kan så många veta?` PINSAMT




här är jag och min farbror, han tävlar i armbrytning och jag vann ;)


jag är KASS, och nej man behöver inte mobbas för att jag är så stark och har det tyngsta klotet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0