VI VILL ALLA DITT BÄSTA!!

kom precis in. johanna föräldrar var här och pratade om hur allting kommer bli nu, som läget ligger till. och gumman, det enda jag och vi vill är att du ska må bra. oavsett hur dumma eller jävliga vi låter så är det DIG vi bryr oss om, för vi alla vet vilka konsekvenser det blev och kommer bli, vi vill att du ska må bra och vi anstränger oss så himla mycket för att du ska BLI bra. jag älskar dig av hela mitt hjärta, och jag skulle aldrig låta detta stoppa våran vänskap. Vänner finns för varandra i vått och torrt, och du vill bara att jag ska blunda och inte se vad som händer nu eller? Sån dålig kompis är jag inte, även fast jag såg detta så sent. Jag tänker kämpa för dig och för det här, för jag tror på dig.

ska gå och lägga mig nu, är så himla trött och ledsen, upp halv 6 imorn. ingen höjdare, men när lönen kommer bli jag glaad ;P


Kommentarer
Postat av: jonna

men gud vad tidigt, att du orkar!

2008-06-15 @ 23:21:30
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: jonna

svar; stackare då! ;<

2008-06-15 @ 23:24:50
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0