volvooooooovvvvvv ;D

volvo är king, volvo är bäst, volvo är ruggigt kul, volvo är det bästa sommarjobbet
jag har så kul :D det gick jättebra idag och jag kontrollerade flera ggr så jag inte gjorde fel, så det känns jätteskönt nu! lättförtjänta pengar kan man väl säga ;P jag tog på mig att städa ALLA hyllor med,, och det är mer än 100 så det kommer ta ett tag. hann en hylla på en halvtimme idag med, sen så städade jag hela Godsmottagningen. Ja, alltså städa är inte det jag gör där men eftersom jag är så snäll så tar jag på mig det. alla säger att jag är galen och att jag inte kommer klara det, men dom känner inte mig ;)
Nu ska jag fixa mig lite, sen dra på möte nere i Fliskär (igen) nu är det sista mötet på ett tag och det känns skönt. ska planera allt i minsta detalj nu, till midsommar alltså :)
sen ska jag möta johanna och så ska vi leka med jimmy och fredrik.lite fräsigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0