onsdag

sååå, nu ska jag bli lite aktiv här med ;) kan väl dra lite kort om vad som har hänt.. i måndags hade vi prov, och fick även reda på att våran lärare fått en hjärtinfarkt! så vi skickade lite blommor till honom, mycket snällt utav oss tycker jag! sen så börjar jag fundera, min förra lärare fick också en hjärtinfarkt så det kan inte vara så att det är mej det är fel på ? hoppas inte. för jag är verkligen skitdryg ;)
idag hade jag tre jäkla prov, och jag är så himla glad att jag har fått det gjort :) så nu är det ingenting kvar.. very nice bajs.

sen efter skoldagen idag drog jag en tonfisksallad på waynes, sen så åkte jag och tränade :) gick så himla bra, fick så jäääääklarns mycket beröm och det känns skitbra rent ut sagt! har aldrig tyckt att det är så jättekul med jazzen, fast visst har det funkat! men nu när vi börjar bli mer och mer en grupp och det går så bra för mig (skrytarn!) så är det jättekuligt.

så imorgon, tycker jag faktiskt att förtjänar lov så jag är hemma då ;) orkar ändå inte gå till skolan för att ha idrott sen en håltimme på ca 3 timmar för att sen ha matte. nej tack! så det blir sova ut imorgon, sen blir det gym och sen hiphop :) very nice fågelbajs :)




nu är det film på g, och det blev ett himla långt inlägg det här. :)

Kommentarer
Postat av: eelin

jag ska inte dansa idag :(

2008-03-20 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0