Besviken

haha, sån otur jag har haft idag! en av sakerna kan jag säga slog allt, jag och josse skulle gå (springa) på toa, och då tänkte vi ändå springa längst ner eftersom det är fräschast toaletter där, så först springer jag in i ett par tjejer, sen håller jag på att ramla i trappen och jag hoppar samtidigt som jag öppnar dörren, så jag hoppar på en kille. fan va jag skämdes! men han bara skratta, och tur var väl det. sen gick vi runt och kikade lite på tatueringar, hittade en jag tror jag ska göra iaf :) slänger in en bild på den med!
klockan 6 kommer jimpan så ska vi ut och gå, så ska slänga mig i duschen samt få i mig lite mat nu! ha en toppen dag :)


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0