Historia

fy tusan vad bra väder det är , jag vaknade med ett leende på läpparna och det kommer troligen stanna kvar hela dagen. hade hur mycket tid som helst i morse, så jag tog mig tid att göra lite flätor i håret :) just nu har vi historia, det är ganska kul för jag jobbar ingenting, sitter och snokar på vissa bloggar och så bara:) jag längtar hem, slutar kl.1 så då ska jag packa, åka med packningen till pappa, säga hej till släkten eftersom världens bästa bror fyller år idag, och sen ska jag och johanna cykla till stugan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Usch det låter inge vidare, men så tycker jag inte du ska känna, och dessutom va faktikskt provet svårt :P
Haha jo Borås är jätte tråkigt! Har du varit här?

Grattis till din bror :)

2008-05-09 @ 09:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0