It's Monday!

Imorse var det verkligen skitkasst väder, och allt var fel. mina jeans som jag skulle ha på mig var helt blöta så det var ju bara att drömma om, sen missade jag bussen och jag glömde låsa dörren. Toppen!
men som tur var hade jag packat med mig mina leggins till skolan,så jag slipper ha de andra som jag tog, de blir stora direkt och det är skitirreterande.
nu har vi svenska, jag och ludde pratar om helgens bravader och det är kort sagt intressant. ska man börja vara lite aktiv på lektionen nu kanske?


Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: ja.. usch. ja vill verkligen inte bli sjuk. får hoppas att ja klarar mig :D

2008-05-05 @ 10:18:55
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0