jaså?

haha, jag kommer inte ens ihåg att jag skrev det där inlägget igår? varför var jag så arg för? åwh sällan. det var iaf en bra fest igår med trevligt folk, tackar loniz för kvällen :)
gick och la oss runt 4, jag och sandra, sen så drog hon till sin kille när jag sov - snäll tjej liksom. upp 7 för att åka till skutskär, och herremingud vad trött jag var. hujedamej, ville inte ens slå upp ögonen.. jag skulle göra nagelförlängning idag men tjejen som skulle göra det var alldeles knasig så jag fick åka hem, skitarg var jag. åkt dit helt i onödan och om vi säger såhär, bussarna går inte allt för ofta dit. aja, inget att grina för :)
nu ska jag ut till ön (kullerharen) och steka lite, jag ska nog ta ett dopp i havet med för att se hur kallt de tär. mkt mys

Kommentarer
Postat av: jimp janzzon

du e så underbart fin wicky ^^. saknar dig :( puss <3<3<3

2008-06-01 @ 03:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0