kvällen i bilder








här är lite bilder sen igår, finns mer på min bilddagbok eller Johannas :) vi drog vidare runt elva på en annan fest i Sätra, det var ganska kul faktiskt. sen drog jag till Ida och fick åka buss hem själv, skitkasst men tack Dekå (?) för att du följde med mig . idag har det varit en sån dag då man bara vill ligga och sova och inte tänka på något annat (bara att det är skitbra väder ute och hur fan kan jag ligga inne, typ.) men det får man ta sen ;) jag har ganska mycket att se fram emot den här veckan, lugn skolvecka , sen ska jag till Lager 157 på onsdag, torsdag börjar Apun, träffa babe på fredag och nagelförlängning på lördag. ganska nice! Nu ska jag och johanna kolla på en film, vet inte vilken än bara :)

Kommentarer
Postat av: Bella ;D

Fina bilder :)

2008-05-29 @ 19:06:17
URL: http://isabella91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0