Min helg - längsta inlägget ever

efter att ha grattat min lillebror på 14 eller 15 årsdagen så åkte vi till stugan, var sjukt varmt! vi stannade och köpte frukt och ananas med, ett måste inför helgen, eftersom det skulle vara sommarväder! när vi kom dit så åkte vi ner till Stigenberg och kollade på när mästergrillarna skulle grilla, jag kan lugnt säga att hade jag fått sköta det där hade allting blivit så mycket bättre. Efter många timmar och ännu mer myggbett så tänkte jag och johanna ta cyklarna hem, och jag kan bara säga tack Tobbe, för att du lös upp vägen med din bil så vi kunde se! När vi precis skulle gå och lägga oss ringde Jimpan och frågade om vi ville med till max i stan, och just då skulle vi nog göra allting för att få se våran fina "stad". men det visade sig att vi inte fick plats i bilen, så vi tre (jag,jimpan och johanna) vandrade hemåt och tänkte att vi kunde sova på studsmattan istället, var ruggigt kallt och runt 2 gick johanna in, sen klockan 3 skickade jag hem Jimmy och gick in och sov själv!
vaknade upp helt död på lördagsmorgonen, tog på mig bikini, hämtade oljan och musiken och la mig ute i solen! efter ett tag kom Ellen/Ella/Ellenor (va hette hon?) och jimmy, vi drog en runda på rundan (ja det heter faktiskt så) och sen gick vi ner på fotbollsplan och solade, stog på händer, gick på händer och spelade fotboll. sen drog alla hem till sig, och sen kom Jimmys familj till min och vi grillade och hade det allmänt mys, spelade kubb och så, kan väl säga att det inte var min tur-dag för jag brukar vara grym, men det var jag som gjorde laget ändå, sen åkte vi ut med båten till en ö, och letade efter "macka-stenar", så visade jag mina skills ;) det var jättetrevligt iallafall och senare på kvällen fick vi så fina kommentarer, haha.
Runt 2 åkte alla hem och Jimmy sov hos oss, vi somnade kanske runt 4 och upp halv 9. ingen höjdare!
Har precis varit på Estraden och visat upp min jazz-dans, det gick ganska bra men jag hade ont i hela kroppen eftersom jag inte sovit så mycket den här helgen, så det var väl ingen höjdare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0