myskväll

Mamma bjussade mig på skorna ; du ska ju klippa gräset  någon gång i veckan, sa hon och gav mig en flörtis. Jo visst, svarade jag och flörta tillbaka. tror hon ja.
Har precis tagit ett bad, jag tänkte att jag kan ju ligga gärna plugga där, men när jag precis lagt  mig så tappade jag matteboken i vattnet. smart va? det är nog ödet att jag inte ska plugga. så, jag låter bli det hädanefter.
Nu ska jag ha myskväll/tjejkväll med mamma och se på Ugly Betty, sen Desperete och sedan blir det nog kväller ganska tidigt, eftersom det blev väldigt seent igår, men det brukar bli så när man börjar prata med nya personer :)

Kommentarer
Postat av: LINA

hehe, oj tack! det har jag inte ens tänkt på! :)

2008-05-07 @ 10:10:57
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0